زهراساداتزهراسادات، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

زهراسادات

خبرای این روزا

1392/6/11 15:15
323 بازدید
اشتراک گذاری

من در تابستان امسال به دو مسافرت رفتم . من با خاله مریم و مامان به تهران رفتیم و برای عروسی عموعلی یک لباس عروس قرمز خوشگل خریدیم. بعد از چند روز قرار بود که ما به مشهد برویم اما اول به قم رفتیم و زیارت کردیم سپس به راه آهن رفتیم  و سوار قطار شدیم.در قطار به من خیلی خوش گذشت.

در مشهد ما چند روز در هتل بودیم و قرار بود بعد از آن به خانه ی عمویی بابای کیارش برویم اما آنها به تهران اثاث کشی داشتند برای همین ما هم با آنها به تهران رفتیم.

راستی چندروز است که بچه ی دایی سعید به دنیا آمده است و من خیلی خیلی او را دوست دارم.بچه دایی سعید پسر است و میخواهند که اسم اورا پوریا بگذارند. پوریا همیشه خواب است و من نمی توانم چشمهای قشنگش را ببینم.

دیروز آقای پسچی برایم یک جایزه آورد ومن خیلی شاد شدم . آقای پستچی برای من یک کتاب خوشنویسی آورده است تا با تمرین و تکرار بتونم خوش خط تر شوم.

راستی تا یادم رفته بگویم که دیروز کلاس بسکتبال که رفتم لباس های ورزشی ما را هم دادند.لباس من خیلی برایم بزرگ است اما مامان می گوید اشکالی ندارد تو ام بزرگ می شوی و لباست برایت اندازه می شود.

یه خبر دیگه ! چندروز پیش عروسی امیر پسر عمورضا بود.مامان برای این عروسی برای من یک لباس آبی خیلی خوشگل دوخته بود.لباسم آبی بود و من برای همین یک کلیپس آبی به موهایم و لاک آبی به ناخن هایم زدم.

123

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانی درسا
11 مهر 92 2:20
تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی همیشه شاد باشی و سلامت عزیزم
مامان ریحانه جون
11 مهر 92 12:39
تولد تولد تولدت مبارک... ان شاالله صد ساله شی .. نه صد و بیست ساله شی... نه صد و بیست سال کمه... همیشه زنده باشی...
فاطمه
11 مهر 92 20:49
تولدت مبارک زهرا جون
ابوالفضل
12 مهر 92 9:32
تو دیگه اونجایی؟ دندونات کو ؟ دندونات موش خورده
ابوالفضل
12 مهر 92 9:35
راستی تولدتم مبارک اگه میخواهی از فرشته ها کادو بگیری ، برو اون دو تا دندونت که کنده شده شب بزار زیر متکات ، صبح که پاشی فرشته ها دو سکه تمام بهار آزاده به طرح قدیم بهت میدن مواظب باش تو کتت نکنن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زهراسادات می باشد